he makes me happy

Isaiah och Jyvon kom nyss och hälsa på mig utan att förvarna mig, haha dom är söta dom där två! Nu sitter jag här igen, dom skulle åka till en barbershop och fixa deras hår, som dom förövrigt gör en gång i veckan, haha helt sjukt. Ibland gör dom olika mönster i det också, rätt så coolt! Mamma och pappa ringde mig nyss och pratade lite, skönt att höra era röster! Vi pratade lite och flygbiljetter, vad vi ska göra när dom kommer hit osv. Inte långt kvar nu, 8 maj är skolan slut och runt de datumet så kommer mina föräldrar och kenta vara här, yayyy!! Nu ska jag försöka göra klart mitt papper, blev inte nap för mig eftersom buspojkarna kom förbi, så nu blir det råpluggning! Här är en bild ifrån Easter, pussochkram!


Kommentarer
Postat av: sandra

gud vilken fin bild gumman :)

2010-05-28 @ 14:54:35
URL: http://sandraemiliafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0