hey där hemma

Hej där hemma!


Sämsta uppdateringen på länge, jag vet! Men jag har fullt upp här, så sitter inte alltid vid datorn som jag gjorde hemma i Sverige haha. Vad har hänt på senaste?

Jadu, förra helgen åkte vi till Orlando för att spendera två dagar på Universal studios och Hardrock hotell, grymt! Hade så sjukt kul. Det är en sådan skillnad på Sverige och USA, både negativt och positivt, iaf... Universal studios och islands of adventure var så sjukt häftigt, ska verkligen ta mina föräldrar och kenta dit!

De hade en massa olika attraktioner, 3D attraktioner, 3D shower, med andra ord helt otroligt! Åkte dit med chrissy, alexis, lesly, harlens, ted och darryl. Vi var en stor grupp, men vi var vår lilla egna grupp. Här kommer lite bilder på själva universal studios, bilder på oss kommer senare:



Universal Studios Address
Annars då? Ja, skola som vanligt, fys två gånger i veckan, vi spelar inomhusboll för skojs skull, steker vid poolen, åker till olika gallerior. Snart är skolan över och snart kommer mina föräldrar, saknar er och ser verkligen fram emot att hämta upp er på flygplatsen!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, inte sitta här iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0