Inte långt tills ni kommer, :D

Hey där hemma, dags för uppdatering eller hur?

Vad har hänt här på senaste? Jadu, inte så mycket faktiskt. Vi hade en turnering i boca helgen som var, gick väl sisådär. Dagen efter så jobbade vi hela dagen här nere på fotbollsplanen, det var turnering för tjejer från 10 och uppåt. Fy satan vad bra en del var! Jag pratade med en av coacherna i de lagen jag dömde och sa att jag skulle vara här under sommarn för jag och tjejerna pratade rätt så mycket, och han tog mitt nummer och tyckte det skulle vara skoj ifall jag kunde dyka upp!

Annars då, jag, Dre, Mitchi och shannon åkte en kväll till en biograf, sverige släng dig i väggen kan jag säga haha! Stolarna var sjukt sköna, man kunde fälla ner sätet och grejer, haha! Filmen vi såg heter Remember me, den var väldigt sorglig och fick en att tänka om, vi lever här och nu och vi vet aldrig när det kan ta slut, så ta vara på er tid här!

Har umgåtts rätt så mycket med isaiah på sista tiden, vi har mest tagit det lugnt. Hade matte test i måndags, fick 85 %, yayyyy! Pappa, fråga inte hur hahaha!

Idag åt jag kycklingvingar för första gången här i USA, haha efter 4 månader, det var faktiskt gott!

Nej, dags för sängen nu, ska lägga mig och kika på film eller så, fysträning imornbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0