love my family

Hej där hemma, hur har ni det?

Just nu ligger jag i sängen, ska precis ta en nap men tänkte skriva lite här innan jag deckar totalt. Igår hade vi som sagt två matcher. Vi vann bägge två och jag gjorde alla assister. Nu lät det som vi gjorde jättemycket mål, så var inte fallet utan första matchen så vann vi med 2-0 och andra 1-0. Första matchen så gjorde jag en brytning på mitten och drev upp med bollen, passade Dee som misslyckades med sin mottagning men returen av det så sköt en tjej som heter Paula bollen i mål, så tekniskt sett så var det inte riktigt min assist men jag jobbade för den. Andra målet så bryter jag deras boll, driver längs kanten, tittar upp, ser Dee och passar en flack stenhård boll längst backen in till henne och hon gör mål (en repris av helgens mål, på riktigt) Jag spelade riktigt riktigt bra igår, vänner kom och tittade som aldrig sett mig spela förut och de satt på läktarn och gjorde "ooooo" ljud när jag körde mitt race där inne i mitt cirkeln :)

Andra matchen började även bra, vi hade bra spel osv. Jag vinner bollen på mitten igen och passar en bra boll till Dani som skjuter och gör mål. Självklart så ville jag göra mål, men det känns bra att vara den som ligger bakom att vi gör mål, en bra känsla! Efter det åkte vi till qauarterdeck för att äta för vi var dödshungriga efter matcherna, så det blev en myskväll, sen tog jag med mat hem till isaiah för han pluggade till sitt midterm prov, så han blev jätteglad för det! Imorse hade vi vikter 06:00, jag hatar dessa mornar! Mamma där hemma vet att jag är morgontrött, pappa också för den delen men mamma du såg mig mest på mornarna haha! Idag kunde jag inte göra så mycket lyftningar för jag landade igår på min tumme så tror att jag stukade den. Så Dustin vår sjukgymnast skrev en lapp till vår fystränare att jag inte fick lyfta eller använda tummen så det blev mycket mage och ben idag för min del.

Kom tillbaka till rummet 07:30, tog en napp till 09:00 för att sedan gå upp till min klass. Hade två lektioner idag, data och mastering student succes. Efter det blev det lunch, sallad som vanligt för min del sen gick jag till Dustin för att fixa min tumme, han kände lite på den för att se vad det var, lade på is och gav mig ett tum skydd som jag ska ha när jag sover för att vila tummen så den kan reparera i ett viloläge. Idag är vi lediga från fotbollen, så jag ska vila nu, sen har jag lite plugg att göra, ikväll blir det antingen ta det lugnt med isaiah eller gå ut, vi får se vad kvällen har att bjuda på!

Här får ni en bild som jag bad dom ta på oss igår, första lagbilden för iår :)

Kommentarer
Postat av: inger

Hej Malin

Jätte grattis o lycka till med allt, vi håller tummarna. Mamma tipsade om artikeln på märsta.nu - Du vet säkert att lagbilden finns på nätet med en artikel om Dig!!! Du är duktig som ensam svensk i skolan - mysigt att följa Din blogg, vad Du hinner med - är impad - njut av varje dag, ha det gott - massa kramar till Dig från oss

2010-04-09 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0