ord kan inte beskriva min upplevelse idag!

Min dag var helt craaaazy men på ett bra sätt! Chrissy hämtade upp mig runt 12:30 för att åka hem till henne för att fira easter och äta lunch. Kom dit, vi gick direkt ut till hennes soldäck för att sola och för att ha lite snack om grabbar haha, alltid! Sen frågade hon mig om jag sett everglades och jag sa nej så vi gick in till hennes pappa, frågade honom om han kunde kika om dom hade öppet idag och självklart hade dom det. Vi tog oss till everglades, jag var helt förväntansfull i bilen, vi pumpade musik på högsta volym.

Vi kom dit, köpte biljetten och väntade på vår båt. Och vilken upplevelse!! Båten åkte skit fort, haha det går inte att förklara men det var som att sitta i en racerbil för den slirade liksom, hahaha hoppas ni förstår hur jag menar! Under båtresan så såg vi 2 stycken krokodiler, olika fåglar som hade otroliga färger.

Här kommer min dag i bilder:













Nu är jag tillbaka på mitt rum, sitter här i min sverige tröja som jag fick av chrissy's pappa, en klassiker "Ljungberg 9"






Kommentarer
Postat av: Sofia

VAD HÄFTIGT :D

(lät lite läskigt dock)

pusspådig

2010-04-07 @ 10:09:41
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/
Postat av: Inger

mangroveträsk - krokodiler- får mig att tänka på filmen: TILLBAKA TILL EDEN - fy sjutton att bli krokodilmat!!!

Häftig upplevelse kan jag tro

kram kram

2010-04-09 @ 19:44:47
Postat av: Anonym

mangroveträsk - krokodiler- får mig att tänka på filmen: TILLBAKA TILL EDEN - fy sjutton att bli krokodilmat!!!

Häftig upplevelse kan jag tro

kram kram

2010-04-09 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0