uppdatering; CHECK!

Igår åkte jag och Jyvon till sawgrass mall för att skämma bort oss själva lite. Jag köpte lite saker som jag behöver, första gången jag använder mina födelsedagspengar och det var länge sen jag shoppade. Vad köpte jag? Bilder på vad jag köpte kan jag lägga in lite senare, jag köpte 3 linnen, jättesnygga! Man kan säga att det var fyra stycken för jag köpte en "väst" i tygmaterial, tror ni förstår vad jag menar iaf sen köpte jag två nya leggings, haha jag har tagit ner trenden hit, i början när jag var här så frågade dom "men vad har du på dig, vad är det där?" mitt svar är alltid "kom ihåg att jag är ifrån europa, så vi har stil" hahaha! Nu ser jag folk överallt med det :) Köpte även en bikini, med en lysande färg, vet inte riktigt hur jag ska förklara färgen, bilden får förklara. Köpte även ett par röda ralph lauren skor, åh herregud vad jag älskar dom :D

När jag kom hem tog jag en dusch, städade upp rummet som såg förjävligt ut med alla kläder överallt, vek in allting i garderoben och efter det gick jag ner och tvättade. När tvätten var klar så ringde Jyvon mig igen, han var hungrig så han frågade mig om jag ville gå med honom till UC som sällskap (jag hade precis ätit) Så vi tog oss till UC mötte chino och nephtar. Sen kom Jamal, jag följde med honom till tredje våningen i UC för han skulle spela piano, jag blev helt chockad, "du, spela piano?" Han var helt magiskt bra, det var verkligen vackert när han spelade!

Efter det gick jag tillbaks till rummet, satt lite vid datan. Jag skulle egentligen åkt till Boca, FAU för att kolla när pojkarna gjorde sin stroll of (fraternity's dansar mot varandra) men chrissy var tvungen att åka hem till sin familj så jag trodde min kväll slutade med att endast ta det lugnt inne i rummet. Men icke sa nicke, Kesiah smsade mig och frågade om jag ville följa med henne till vårt tattueringsställe för hennes anchor piercing hade åkt ut så hon tröck in den själv, hon var orolig att någonting var fel. När vi väl kom till stället så var det ingen fara, den är endast lite svullen men jag fick för mig att göra en impulsgrej, en sak jag velat göra under en lång tid, jag hade inte  mitt ID på mig så vi åkte tillbaka till skolan, plockade upp Mitchie, Adri och Lauren så vi hade en liten familjetripp tillbaka till My Tattoo som det heter. Vips gick det och nu har jag en piercing i tungan, hahah jag vill se din min när du läser det här mamma :D

I torsdags gjorde jag och chrissy pasta med ost och tomatsås till pojkarna och oss, FY SATAN va gott det blev!!! Och mamma, vet du vad jag gjorde? Jag tog ett steg in i vuxenvärlden, jag RENSADE kycklingen som jag tycker är sååååå äckligt! Haha jag berättade för wizz och chrissy att jag brukade hata när mamma gjorde det hemma i sverige, att det var så äckligt. Men jag gjorde det, helt själv, två kycklingar! Mamma, hoppas du är stolt för det är jag hah!

Isaiah älskade maten, han åt hur mycket som helst och sen tog han med resten till hans rum haha fulingen! Idag vet jag inte vad jag ska göra, han är ledig hela dagen så han tyckte att vi kunde hitta på något, chrissy kommer även tillbaka till skolan idag, så vi får se vad dagen har att bjuda på :)

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: pappa

undrar lite om du är sjuk eller är på ett ställe där du inte har din blogg med dig hallå uppdat tack

2010-04-26 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0