happy b-day to mee

Hej hallå,

Jadu.. då var man 20 år, usch vad tiden går fort! Vad har jag gjort på senaste? en massa saker. min födelsedag har varit väldigt lång eftersom vi är 6 timmar bak. Blev överraskad av min rumskamrat och några tjejer från laget, dom hade lagt choklad i min säng, dom sjöng, hade hängt upp rosa band (bilder kommer sen) det var jättegulligt!



Innan det så låg jag vid poolen hela dagen, satans varmt var det. Sen åkte jag chrissy, brook och jamal till gallerian för att leta efter outfits för kvällen men vi hittade precis ingenting haha. Sen stannade vi vid en mack för att köpa sprit (ops) vi köpte något som heter four loko och namnet säger allt, haha fy satan! När jag kom tillbaka till rummet så blev det snabbdusch, fixa håret osv. Sen började folket rulla in. Vi drack här sen gick vi vidare till commons, byggnaden bredvid våran för att gå till jamals rum, vi var endast där i ca 15 minuter för att sedan gå till sharkies rum, vi spelade beer pong. Jag ägde men ändå så förlorade vi, haha men fy satan vad äckligt det är med öl, usch! Innan vi gick vidare till festen som ägde rum i UC så gav dom mig en shot så den slog till direkt när vi kom till festen. Det var väldigt mycket folk, sjukt kul hade vi. Det var mest svarta människor, men det är alltid lika kul. Efteråt hände det en massa saker, folk bråkade med sina killar och jag vet inte vad.. somnade runt 05:00, jag var helt slut!
Vaknade upp idag, tog en dusch. Mådde helt okej, pratade med mamma och pappa på msn, kändes bra att se mina söta föräldrar. Sen blev det mat, sova, plugga och nu sitter vi i rummet och kollar på titanic.
Här får ni en bild från turneringen som var, nu är det dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: snasen

obs uppdat blogg tack bilder text mm

2010-03-30 @ 06:38:27
Postat av: Pauline

http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU



ville bara säga att jag saknar dig <3

2010-03-31 @ 19:41:45
URL: http://finest.se/PaulineEklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0