hey dar hemma

Hey dar hemma!

Ja pappa, det ar lite mycket saker just nu! hahahah, jag vet att du vill lasa om hur jag har det har och att jag ska uppdatera, men ibland sa dyker saker upp hela tiden sa man har inte tid, haha!

Igar hade jag den roligaste kvallen pa lange, jag var med chrissy, en av vara malvakter och vi umgicks med jyvon och isaiah. Har nog inte skrattat sa mycket pa lange, de larde oss dansa, hahahahahhaha!

Nu har jag inte tid att vara har langre, ska umgas med samma manniskor som igar :)

saknar dig pappssseen, och mammseeeen, och robinnnnnn, och pullis!

Kommentarer
Postat av: pappa

det är flera som vill se läsa ifrån dig ps nu är det inte många dagar kvar på tonårslivet äkkadig

2010-03-25 @ 06:32:56
Postat av: Anonym

saknar dig med gummsan, varje dag <3

2010-03-25 @ 23:24:46
Postat av: pappa

hallå

2010-03-27 @ 07:51:45
Postat av: Mamma och Pappa

Grattis på födelsedagen! Älskar dig! Kram Mamma och Pappa

2010-03-28 @ 00:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0