st pattys day

Hej där hemma, kort uppdatering här från mig.

Allt funkar bra, skolan har börjat, lite störande. Haha för vem gillar skolan? Men det måste göras :) Nu ska jag hoppa in i duschen, kom precis till rummet från min matte lektion. Innan skolan började åkte vi till stranden, det var så sjukt varmt! Här nere är lite bilder ifrån den resan. I måndags hade vi en lektion sen gick nästan hela laget till poolen och stekte, folk säger att jag är en helt annan ras nu, dom säger att jag inte kan vara svensk, det är omöjligt. Haha jag är till och med brunare än vissa människor som är mulatter, så ordet alla använder är omänskligt! Nu i helgen har vi en turnering här på skolan, 7 vs 7 ska bli skit kul! Hinner inte skriva mer, sitter med ansiktsmask så kan knappt röra ansiktet, NU dusch sen sova sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, det är ju st patriks day (noll koll)

Kommentarer
Postat av: papppa

hallå uppdata

2010-03-23 @ 05:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0