there goes my baby ..

Hej där hemma :)

Idag ringde jag pappa och storebror för att prata lite, kändes skönt att höra deras röst! Imorse hade vi träning klockan 7 på morgonen, OM vi var trötta. Chrissy sover här rätt ofta eftersom jag inte har någon rumskamrat och jag har gott om plats eftersom jag bor i en lägenhet, en tvåa. Känns rätt så skönt, har fått ordning på det mesta, har lite mer saker hos en kompis i miami som jag behöver. Har även hämtat alla mina saker ifrån shane så nu är alla mina kläder här. Vad har jag gjort dom senaste dagarna? Jadu, vi har varit vid poolen nästan varje dag några timmar, vi har gymmat både på egen hand och med cam vår fystränare. Vi åkte hem till chrissy igår för jag blev ditbjuden på middag, riktigt gott var det! Vi åt kyckling, bakad potatis och sallad, MUMS! (bra va mamma, jag äter kyckling :) )

Idag ska vi faktiskt ha lite skoj här, ha4 bjudit över lite folk, vi ska dricka och spela lite spel, blir nog skoj. Annars så gör vi inte så mkt om dagarna, just nu tvättar jag lite kläder, chrissy är på träning så jag är bara här och väntar på henne, Russo en kompis kom precis över med en bok som jag ska låna till min klass.

Jadu, fanns inte så mycket att säga idag antar jag :) saknar er där hemma!



Jag och Chrissy i everglades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0