maybe im more inlove with what it was?

Gårkvällen blev sjukt lyckad!!

Igår var jag "host" och höll i ett litet partaj, riktigt skoj var det med en väldigt blandning av människor. Sån är jag, lätt för att lära känna människor och att introducera nya vänner för varandra. Vi spelade champagne pong, egentligen beer pong men vi hade ingen öl så det fick bli champagne och smirnoff sprit. Jag var med jamal, haha vi ägde sönder allihopa och jag träffade dom där muggarna gång på gång!!

Hade jättetrevligt verkligen, mycket skratt. Jag har fixat så fint i rummet nu, så det känns verkligen som "hemma" innan var det bara rörigt och jag kände mig inte alls bekväm. Folk som kom sa "gud vad fint du har gjort, det är verkligen hemtrevligt, du borde bli inredningsarkitekt" så jadu, det kanske är det jag vill hålla på med i framtiden? Äsch, jag är 20 bast, har hela livet framför mig så nån dag trillar väl enkronan ner eller hur pappa? Hahha, just nu har jag inte alla hästarna hemma i stallet!



Pratade med mamma idag, det kändes skönt. Har saknat henne. Har även pratat mycket med amanda och pauline, usch vad jag saknar min bästa vän. Pauline, vi kommer ha bästa sommaren! Och alla saker vi ska göra amanda, kan knappt vänta för att få träffa er! Skulle önska att ni var på flygplatsen när jag kommer hem, så jag få se er direkt! Kan knappt vänta tills vår road trip med joel och christian pauline, hahah vi kommer ha så sjukt kul, oförglömliga kvällar etc!



Idag har vi inte gjort så mycket, åkte och handlade lite mat och sen spelade jag och chrissy fotboll i rummet, hahaha gud vad jag skrattaade. Har nästan träningsvärk i magen efter allt skratt och nästan gråt, hahah! Jamal låg i soffan och tittade på och skrattade lika mycket han, goda tider! :)

För ungefär en vecka sedan ville jag verkligen åka hem, men nu har man kommit lite närmare sina grannar och festen igår gjorde det hela bättre, det var socialt och allmänt trevligt. Nu är jag ensam i rummet, Jamal gick till sitt jobb och chrissy åkte till sin träning. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska köra lite magövningar osv. Imorn har vi löpning med Cam 7 på morgonen, om jag kommer vara trött? men men, det är bara att se framåt.

Nu ska jag köra lite abs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0