weezyyy f baby

Can we do the unthinkable?



Hej där hemma. Hur står det till?
Igår åkte jag hem till jose's hus för hans mamma skulle fixa mitt hår, det är ljusare men min utväxt syns fortfarande så får fixa till det när jag kommer hem. Efter det körde jose hem mig och därefter ringde jamal och isaiah och därefter stormade dom mitt rum, haha. Dom sa åt mig att byta om, så jag böt om till festkläder, sen tog vi oss till south beach, miami. Det är nämnligen Memorial weekend här så alla festar hej vilt. Tog evigheter att komma dit för tror ni inte trafiken var galen?

När vi väl kom dit var det proppat med människor överallt, polis bilar, cykel poliser, vägar var avspärrade etc. Helt galet,  men roligare än så blev det inte, haha för vi fick inte tag i någon parkering så vi gled runt på art deco street och det var lite roligt för jag fick guida killarna, JAG som inte ens är härifrån, haha det var lite roligt. När vi glidit runt där ett tag så sa vi alla nästan samtidigt att vi var hungriga så killarna ville äta checkers, det är kyckling vingar, hamburgare etc så därefter åkte vi till taco bell där jag beställde den klassiska nummer 3, mums. Därefter åkte vi tillbaka till mitt rum, hade lite djupa konversationer om livet och därefter skrämde dom upp mig hur mycket som helst. Dom sa att det spökade i mitt rum för vi alla tyckte att vi hörde någonting i vardagsrummet. och så lättskrämd som jag är, jag blev livrädd. Så killarna stannade till solen hade gått upp, då lämnade dom mig för att åka hem.

Vaknade upp runt 4 skulle jag tro, haha ja vi har vridit på dygnen de senaste dagarna. Chrissy ringde mig som en tok för hon hade glömt sin plånbok här så hon hade vänt upp och ner på hela sitt rum, men hennes lilla plånbok låg här hemma hos mig, haha! Tog mig upp, shane hade smsat mig och han berättade något för mig som fick mig att bli ledsen. Hans kompis Marlon krockade med hans bil igår, hans bil är hyffsat okej men bilen han krockade med är helt förstörd. Shane har nämligen en stor truck,så självklart klarade den sig men det är inte det som är problemet, utan problemet är att här i usa så är det ägaren som får problem, kanske är så hemma också, vad vet jag? tjejen med körkort liksom.. haha.. iaf, och just nu så är shane osams med sina föräldrar så han har inte berättat än för han vet inte hur han ska göra. Sen går det inge bra för honom i hans sommar klasser, han har vänner här ifrån jamaica och han bor med sina gamla rumskamrater från skolan så det blir inte mycket pluggande för honom direkt. Han är alltid väldigt noggrann av sig, sköter alltid skolan bra, får höga betyg. Så jag sa åt honom att han måste skärpa dig, jag frågade honom om han ville förstöra sin framtid pågrund av en lat sommar? Kul kan man ha men samtidigt så måste man sköta sitt på sidan om. När man väl är klar då kan man göra precis vad man vill.

Jag och shane beställde mat, han beställde pizza och jag beställde kyckling vingar därefter somnade vi bägge på och därefter åkte han iväg för att träffa sina vänner som är här ifrån jamaica, dom skulle gå och åka gokart (ingen aning om hur det stavas och är för trött för att kolla upp). Han ringde mig nyss och sa att han kommer tillbaka om ett tag. Klockan är 2:11 här, på natten. Jag vet att jag har vridit dygnet, men det är sommar och då får man göra sånt. Skulle egentligen åkt till south beach idag igen men dom jag skulle åka med ringde mig men då låg jag och shane och sov så jag sa åt dom att åka, för det fanns ingen chans att jag skulle bli klar på 5 minuter. Så det blir mys här hemma, eller ja "hemma", väntar på att shane ska komma med glass sen blir det kanske kolla på film eller något.

Imorn blir det poolen eller stranden, jag röstar nog för stranden och senare på kvällen blir det nog gym sen får vi se vart vi hamnar någonstans. Pappsen ska höra av sig på måndag för att berätta hur det ser ut med flyg hem, fastän jag har det toppen här nu efter min depression så känns det skönt att komma hem. Kunna spendera tid med familj och vänner. Eftersom jag kommer hit i augusti igen och stannar 4 månader sen vet jag inte vad jag gör.

Så godmorgon på er där hemma, och godnatt för mig snart. Vi hörs snart igen, saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0